måndag 3 november 2008

I bet your boyfriend hates you most

Snön kom och gick över månadsskiftet, lade sig inte, men flingorna var stora.

Jag är helt slutkörd efter flytten, men nu är vi här. Det ser ut som pekka fortfarande, vi måste köpa massa nya möbler för att kunna packa upp resten. Övergången 15 kvadrat till 54 kvadrat var lite klurig.

Jag är så trött, så trött. Ska gå till jobbet om en halvitmme eller så, men känner mer för att packa ner mig i täcken och titta på brittiska deckare tills allt känns bra. Är på för dåligt humör för att vara duktig och arbetsför. Har satt Adam Greens Who's your boyfriend på repeat.

Och så får det vara med det! Nu måste jag svepa ihop lunch på något smidigt vänster.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt! Du kommer snart in i rutinen.

Anonym sa...

haha jag har också haft det citatet som en start på min gamla blogg. haha du blir som jag.

Libreville sa...

papps: Jag vet jag vet, får man inte vara liiite emo ivf?

Jag gissar att fanny är den anonyma, och svarar att ja, jag vill ju vara som du! Du är mitt allt vet du ju.