tisdag 8 juli 2008

PEYRE! PEYRE!

Jag kan nu inte släppa Natacha Peyre.
Å andra sidan, om hon nu hävdar sig vara 'musiker' eller 'artist' så ser jag det som min plikt att skriva något om henne. Jag vet ju allt om musik. Och hon har allt med musik att göra.

Natacha Peyres blogg är något i hästväg. I ett inlägg som heter "10 saker ni inte visste om mig" är punkt nummer 9, och här klipper jag direkt från sidan, med stavfel och allt:
"9. Jag har dyselexi"

Muahahaha!

Å andra sidan, jag råder er till att läsa kommentarerna till 10 saker-inlägget. Det kanske i själva verket är de alltför många Blondin-Bellorna som läser eländet jag borde hacka på:

Nettan sa...Kul när du skriver såna där saker, som man inte redan har läst i någon tidning :)

Melinda sa...duscha länge är såå skönt :)

beöomda sa...skulle du kunna hälsa dhani i A*Teens från belinda, noah och elisabet i värnamo :)

Johanna sa...skittaskig. skittaskig? är det ett ord? du menar väl skit taskig. kul att du utger dig för att vara språknörd och påpekar andras fel när du själv gör fel. lite ironiskt, tycker jag i alla fall.

Marie sa...Jazz: du vet väl att man itne behöver vara diagnoserad dyslextiker. Det räker med en utredning om att man är dyslextiker?

2 kommentarer:

Leo sa...

jag dör XD

Libreville sa...

Själv blir jag bara lite lätt illamående.